Get Adobe Flash player

מלגזות

מלגזה 'חסכונית' חדשה בקלמאר

אפשר לומר ש"הענקים" מנסים להיכנס לשוק של "הגדולים" קלמאר השוודית, הידועה כספקית מלגזות ענק לנמלים, מציגה דגם economy, medium size חדש לגמרי במחירים נוחים. מדובר ב-12 מודלים בכושר הרמה בין 10 ל-18 טון ואף ניתנים להתאמה לדרישות הלקוח.

מנועי חשמל מתקדמים למלגזות בהייסטר


הדגם החשמלי
 
החברה החלה בבדיקת קו חדש של מנועי חשמל מתקדמים המיועדים למלגזות-ענק הפועלות בדרך כלל בנמלים ובתעשייה הכבדה ויביאו להקטנת הפליטות. הכוח יבוא תחילה מסוללות יון-ליתיום, אך בהמשך, בעקבות הסכם עם 'נוברה' יצוידו הכלים בתאי דלק מימני. מצפים שהדגם הראשון יותאם לשינוע מכולות. צפוי שהדגם יוצג בתערוכת TOC ביוני השנה באמסטרדם.

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.



 מאי, Forkliftaction

נחנך הייצוג החדש של מלגזות יונדאי בקידמה


הייצוג בארץ של מלגזות יונדאי שהיה בשנים האחרונות בידי קבוצת "מכשירי תנועה", עבר לקבוצת קידמה, המשווקת גם את מלגזות STILL. המעבר נחנך השבוע ברוב עם בשפיים בו הוצגו גם חלק מהמוצרים.

אביטל גרומן, מנהל השיווק של קידמה, אומר שצירוף מלגזות הסולר של יונדאי מוסיף לחברתו הרבה עוצמה ויכולות מול ביקושים גדלים. כעת אנו יכולים להציב מוצר הידוע באיכותו גם ברמות מחיר של מלגזות הסולר, הוא אומר.



​בתמונה: ריי פארק, איש יונדאי באירוע

 






















-------------------------------------------------------------------------------

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.


 מאי, Forkliftaction

המלגזן



 

NKidma170 180

שליטה ובקרה ברשת

עומס-יתר של מידע

חברות המשלבות כמה יזמות שיפור במקביל עלולות לגרום לעומס-יתר של מידע על עובדיהן. במקרים לא מועטים, ה

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

תקציבי מערכות מידע הם תעלומה עבור מנהלי הארגון

     אריה עמית, יועץ אסטרטגי בכיר ל-IT ואמיר פייגנבוים מנמ"ר מכללה אקדמית תל אביב    מת

מלגזות

מלגזה 'חסכונית' חדשה בקלמאר

אפשר לומר ש"הענקים" מנסים להיכנס לשוק של "הגדולים" קלמאר השוודית, הידועה כספקית מלגזות ענ

מנועי חשמל מתקדמים למלגזות בהייסטר

הדגם החשמלי   החברה החלה בבדיקת קו חדש של מנועי חשמל מתקדמים המיועדים למלגזות-ענק הפועלות בדר

פרסי העיצוב של IFOY למלגזות מחסן

על דעת שופטי תחרות IFOI לבחירת מלגזת השנה בקטגוריית המרלו"גים נבחרה iGo neo  של STILL, המסוגלת לעקוב

בשרשרת האספקה

בעולם הקמעונאות – אתגרי דור ה-Z

הפדרציה הלאומית לסחר קמעונאי בארה"ב מפרסמת 10 תחזיות לצפוי לנו בתחום זה בשנה הקרובה:   1. יות

"בולמי זעזועים" בשרשרת האספקה

"בולמי זעזועים" בניהול שרשרת האספקה בעקבות מאמר של שני יועצים בכירים בחברת הייעוץ ACCENTURE בעולם העסק

קריית ההדרכה של צה"ל בנגב - עידן חדש למענה הלוגיסטי

סא"ל ארז אלי, רע"ן התפעול והלוגיסטיקה בקריית ההדרכה, בוגר תואר M.B.A אונ' בן-גוריון ותואר B.A בלוגי

מרכזים לוגיסטיים

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

"זנב השור" בשרשרת האספקה, מה אפשר לעשות?

"מלאי זמין לשירות" היא סיסמת הפלא העדכנית   יורם בוטניק ידועה לכול התופעה של פריטים

סיור מקצועי ב"ליימן שליסל"

 ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל וחברת "ליימן שליסל בע"מ" קיימו סיור מקצועי במרכז הלו

מלאי ורכש

מלאי של תירוצים

  מלאי של תירוציםיובל הוד, אקסנצ'ר     מלאי הוא דבר שקשה לחיות איתו ו/או בלעדיו. וקשה למצו

ומהו היחס אצלך בעסק?

  לשכת המסחר של ארה"ב מפרסמת כי השנה, היחס בין מלאי למכירות של הפירמות עומד על 1.41 וזה נחשב חריג,

החלטות אסטרטגיות בתפעול ולוגיסטיקה

במדור 'מלאי ורכש' באתר זה תוכלו למצוא את סקירתו של יעקב גולדמן משנת 2011 על מהפך הרכש והישגיו בתעשיה ה

סיפורי פרוייקטים

כימדע הטמיעה מערכת ברקוד בשיתוף אבוט אינפורמטיקס

  כימדע כימיקלים עדינים הטמיעהבשיתוף אבוט אינפורמטיקס מערכת ברקוד נוספת במפעלה בתהליך הייצור,

על אופן קבלת החלטות

 בתנאי אי ודאות כאשר מציגים חלופה נוספת ההחלטות משתפרות באופן דרמטי   קטעים מראיון של ע

החלטות אסטרטגיות – מתי ניתן לסמוך על תחושותיך הפנימיות?

  יורם בוטניק:    אנו מביאים בפני הגולשים קטעים מראיון מעניין מאין כמוהו של מערכת הרב