Get Adobe Flash player

נחנך הייצוג החדש של מלגזות יונדאי בקידמה


הייצוג בארץ של מלגזות יונדאי שהיה בשנים האחרונות בידי קבוצת "מכשירי תנועה", עבר לקבוצת קידמה, המשווקת גם את מלגזות STILL. המעבר נחנך השבוע ברוב עם בשפיים בו הוצגו גם חלק מהמוצרים.

אביטל גרומן, מנהל השיווק של קידמה, אומר שצירוף מלגזות הסולר של יונדאי מוסיף לחברתו הרבה עוצמה ויכולות מול ביקושים גדלים. כעת אנו יכולים להציב מוצר הידוע באיכותו גם ברמות מחיר של מלגזות הסולר, הוא אומר.



​בתמונה: ריי פארק, איש יונדאי באירוע

 






















-------------------------------------------------------------------------------

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.


 מאי, Forkliftaction

המלגזן



 

NKidma170 180

שליטה ובקרה ברשת

על פורטל הספקים של שירותי בריאות כללית

 גדי כהן, ראש חטיבת לוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע שירותי בריאות כללית    מתוך מצגות הכנס ה-

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

טכנולוגיות מידע בשרשרת האספקה

מתוך אתר http://erp.org.il     במפגש שנערך ב-24.3.15 במסגרת מפגשי "שולחן עגול" של מועדון המנמ"רים מיסודן ש

מלגזות

מצבר בטכנולוגיה מתקדמת

מפעלי דיימלר-בנץ בברמן, גרמניה, מהגדולים באירופה, בחרו בטכנולוגיית מצברים לכלי רכב ושינוע חדשה מ

מלגזה 'חסכונית' חדשה בקלמאר

אפשר לומר ש"הענקים" מנסים להיכנס לשוק של "הגדולים" קלמאר השוודית, הידועה כספקית מלגזות ענ

מנועי חשמל מתקדמים למלגזות בהייסטר

הדגם החשמלי   החברה החלה בבדיקת קו חדש של מנועי חשמל מתקדמים המיועדים למלגזות-ענק הפועלות בדר

בשרשרת האספקה

אספקה מרכזית ברשתות הקמעונאות

  הערך של ניהול מרכזי   זאב מנצור, מנהל אגף שרשרת האספקה, שופרסל   מודל אספקה מרכזית מיושם

תכנון בתנאי אי-ודאות

 איציק לוי,  מנכ"ל IGPS מומחה בהקמה, ניהול וקידום מערכי תפעול ושירות מצייד עסקים בכלים לקיום ההב

ניתוח ומדידת שרשראות אספקה ע"פ מודל SCOR

ניתוח ומדידת שרשראות אספקה ע"פ מודל SCOR   חן אשכנזיאביב ניהול הנדסה ומערכות מידעמודל SCOR - supply Cha

מרכזים לוגיסטיים

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

"זנב השור" בשרשרת האספקה, מה אפשר לעשות?

"מלאי זמין לשירות" היא סיסמת הפלא העדכנית   יורם בוטניק ידועה לכול התופעה של פריטים

סיור מקצועי ב"ליימן שליסל"

 ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל וחברת "ליימן שליסל בע"מ" קיימו סיור מקצועי במרכז הלו

מלאי ורכש

החלטות אסטרטגיות בתפעול ולוגיסטיקה

במדור 'מלאי ורכש' באתר זה תוכלו למצוא את סקירתו של יעקב גולדמן משנת 2011 על מהפך הרכש והישגיו בתעשיה ה

אתגרי ניהול המלאי

כלים וטכנולוגיה לתמיכה בקבלת החלטותתוכנות CPFR לתכנון משותף נמצאות עמנו כבר כעשרים שנה ובדרך כלל פו

פורטל ספקים – כך רוכשים בארגונים במאה ה-21

מאת: דניאל כרמי, מנהל המכירות, סטור נקסט, אשר פיתחה פורטל ספקים לניהול מקוון של שרשרת האספקה  כיו

סיפורי פרוייקטים

פרויקט מחשוב רצפת הייצור בפלסן סאסא

הרצל בן ציון מנכ"ל משותף בפסגה ומנחה הפרויקט   פלסן סאסא היא חברה ישראלית המתמחה בתכנון ואספקת

ניהול מלאי על ידי ספק – הפתרון של HP Indigo

 הפורום הישראלי לניהול שרשרת האספקה בשיתוף מפעלי ההרכבה והדיו הדיגיטלי של HP אינדיגו בקריית גת א

כשלונות בפרויקטים משולבי טכנולוגיה

כשלונות בפרויקטים משולבי טכנולוגיה למד מניסיון של אחרים מאת: דוד דניאלי סיגל ניהול לקוחות