Get Adobe Flash player

נחנך הייצוג החדש של מלגזות יונדאי בקידמה


הייצוג בארץ של מלגזות יונדאי שהיה בשנים האחרונות בידי קבוצת "מכשירי תנועה", עבר לקבוצת קידמה, המשווקת גם את מלגזות STILL. המעבר נחנך השבוע ברוב עם בשפיים בו הוצגו גם חלק מהמוצרים.

אביטל גרומן, מנהל השיווק של קידמה, אומר שצירוף מלגזות הסולר של יונדאי מוסיף לחברתו הרבה עוצמה ויכולות מול ביקושים גדלים. כעת אנו יכולים להציב מוצר הידוע באיכותו גם ברמות מחיר של מלגזות הסולר, הוא אומר.



​בתמונה: ריי פארק, איש יונדאי באירוע

 






















-------------------------------------------------------------------------------

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.


 מאי, Forkliftaction

המלגזן

תשכ"ח -​ לשנה טובה


 

NKidma170 180

שליטה ובקרה ברשת

עדכונים בתחום תגי RFID

   עם תפוצה גוברת של סורקי RFID ידניים נוצרת בעיה: איך תדע שהקורא אכן קורא את התג שאליו התכוונת? ה

טכנולוגיות מידע בשרשרת האספקה

מתוך אתר http://erp.org.il     במפגש שנערך ב-24.3.15 במסגרת מפגשי "שולחן עגול" של מועדון המנמ"רים מיסודן ש

מסורק הלייזר לסורק תמונה

 סורק הלייזר הוצג לשוק בשנות ה-80 ושלט בו עד לאחרונה. כעת עולה חלקו של סורק התמונה (imager scanner) שבעצם מ

מלגזות

מצבר בטכנולוגיה מתקדמת

מפעלי דיימלר-בנץ בברמן, גרמניה, מהגדולים באירופה, בחרו בטכנולוגיית מצברים לכלי רכב ושינוע חדשה מ

מלגזה 'חסכונית' חדשה בקלמאר

אפשר לומר ש"הענקים" מנסים להיכנס לשוק של "הגדולים" קלמאר השוודית, הידועה כספקית מלגזות ענ

בשרשרת האספקה

מוצרים מתכלים – לדחוף או למשוך

 חוקר צרפתי, טום מק'נמארה, מנסה לבחון איזו שיטה בתחום של מוצרים מתכלים יעילה יותר – דחיפה או מש

קריית ההדרכה של צה"ל בנגב - עידן חדש למענה הלוגיסטי

סא"ל ארז אלי, רע"ן התפעול והלוגיסטיקה בקריית ההדרכה, בוגר תואר M.B.A אונ' בן-גוריון ותואר B.A בלוגי

הטכנולוגיות שיעצבו את עתיד ניהול שרשרת האספקה

ביג דאטה ואנליטקס: כוללות את המאמצים לאתר נתונים שאינם זמינים בדרך כלל, למזג אותם עם נתוניםקיימים,

מרכזים לוגיסטיים

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

"זנב השור" בשרשרת האספקה, מה אפשר לעשות?

"מלאי זמין לשירות" היא סיסמת הפלא העדכנית   יורם בוטניק ידועה לכול התופעה של פריטים

מסימני הזמן:

 חברת צ'יטה משלוחים פועלת בתחום השילוח  לבתים פרטים ולעסקים מציעה שירות שליחויות לקבלת חבילו

מלאי ורכש

ניהול מלאי מתקדם

מתוך סקירה מקיפה על ניהול מלאי מתקדם מאת שני מחברים: Norm Saenz, Don Both הם משתתפים קבועים במגזין Logistics Manageme

מלאי של תירוצים

  מלאי של תירוציםיובל הוד, אקסנצ'ר     מלאי הוא דבר שקשה לחיות איתו ו/או בלעדיו. וקשה למצו

אותות אזהרה לחברת החשמל

  על אחסון ואגירת חשמל במצברים יורם בוטניק בעקבות עבודת מחקר של חברת מק'נזי בנושא, יוני 2017 לד

סיפורי פרוייקטים

טסלה מוטורס בחרה בנבאדה

    טסלה תקים במדינת נבאדהשבארה"ב את מפעל המצברים הגדול בעולם (Gigafactory) להנעת רכביה החשמליים. ה

פרויקט מחשוב רצפת הייצור בפלסן סאסא

הרצל בן ציון מנכ"ל משותף בפסגה ומנחה הפרויקט   פלסן סאסא היא חברה ישראלית המתמחה בתכנון ואספקת

כימדע הטמיעה מערכת ברקוד בשיתוף אבוט אינפורמטיקס

  כימדע כימיקלים עדינים הטמיעהבשיתוף אבוט אינפורמטיקס מערכת ברקוד נוספת במפעלה בתהליך הייצור,