Get Adobe Flash player

מלגזות

מנועי חשמל מתקדמים למלגזות בהייסטר


הדגם החשמלי
 
החברה החלה בבדיקת קו חדש של מנועי חשמל מתקדמים המיועדים למלגזות-ענק הפועלות בדרך כלל בנמלים ובתעשייה הכבדה ויביאו להקטנת הפליטות. הכוח יבוא תחילה מסוללות יון-ליתיום, אך בהמשך, בעקבות הסכם עם 'נוברה' יצוידו הכלים בתאי דלק מימני. מצפים שהדגם הראשון יותאם לשינוע מכולות. צפוי שהדגם יוצג בתערוכת TOC ביוני השנה באמסטרדם.

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.



 מאי, Forkliftaction

נחנך הייצוג החדש של מלגזות יונדאי בקידמה


הייצוג בארץ של מלגזות יונדאי שהיה בשנים האחרונות בידי קבוצת "מכשירי תנועה", עבר לקבוצת קידמה, המשווקת גם את מלגזות STILL. המעבר נחנך השבוע ברוב עם בשפיים בו הוצגו גם חלק מהמוצרים.

אביטל גרומן, מנהל השיווק של קידמה, אומר שצירוף מלגזות הסולר של יונדאי מוסיף לחברתו הרבה עוצמה ויכולות מול ביקושים גדלים. כעת אנו יכולים להציב מוצר הידוע באיכותו גם ברמות מחיר של מלגזות הסולר, הוא אומר.



​בתמונה: ריי פארק, איש יונדאי באירוע

 






















-------------------------------------------------------------------------------

מנועי הדיזל עדיין במירוץ

הלחץ העולמי לאוויר נקי לא מרפה את ידיהן של יצרניות מלגזות הדיזל, אולי להיפך. בחלקי עולם שונים כמו סין ואסיה הפציפית הן מציגות יתרונות של אמינות טכנולוגית תוך שמירה על חלקן החזק בשוק. בין הבולטות, תאי-ליפט הטאייוונית, שהשיגה דריסת רגל יפה גם בארץ.

למרות לחצי הרגולציה, רבים עדיין מעדיפים את יתרונות מנוע השריפה הפנימית, שהם: "יותר כוח, יותר מהירות, ויותר כושר טיפוס (לכן גם יתרון בשטחים פתוחים). היתרון הגדול מול החשמליות הוא, שאם נגמר לך הדלק, מספיקות דקות למילוי הסולר להתחלת משמרת עבודה נוספת. אבל במקביל הן מציגות יכולת עמידה מרשימה מול דרישות הרגולציה בכל העולם. הלי הסינית למשל הציגה טכנולוגיה חדשה המשפרת את צריכת הדלק במלגזות שלה.
המומחים מציינים שירידת מחירי הדלקים בשוק העולמי תורמת כיום להעדפת הדיזל, ולמרות כל זאת, לטווח הרחוק, העתיד אינו נראה מבטיח למנוע הבעירה הפנימית. לדעת רוב המומחים, נראה שכמגמה עולמית, יגדל חלקן החשמליות וגם של מקורות אנרגיה אחרים.


 מאי, Forkliftaction

פרסי העיצוב של IFOY למלגזות מחסן

על דעת שופטי תחרות IFOI לבחירת מלגזת השנה בקטגוריית המרלו"גים נבחרה iGo neo  של STILL, המסוגלת לעקוב אוטומטית אחרי מפעילה.

סטיל השיקה קודם את המאספת הרובוטית מדגם זה בשנה שעברה, ככלי שמזהה ועוקב אוטומטית אחר מפעילו ב-360 מעלות בעת איסוף הזמנות ומגביר את יעילותו ב-50%.


בתחום מלגזות המחסן צוינה גם מלגזת UniCarrier EPH 125 על ידי שופטי הארגון, בהמשך לידיעה קודמת. זהו דגם לסידור מדפים בגובה רב במחסן, למשקלים עד 1250 ק"ג (עד 900 לגובה מרבי), עם ראות מעולה למפעיל, קלה להפעלה, מהירות גבוהה בנסיעה ועוד שיפורים רבים.



וגם של יונגהיינריך


מלגזת המחסן הקומפקטית למפעיל הולך בעלת תורן יחיד של יונגהיינריך EMD 115i הגיעה גם היא לשלב הגמר במשאל של IFOI 2017

מדובר בכלי חשמלי להצבת משטחים על אצטבאות המחסן, פריקת והעמסת משאיות וכ' וכן עם סוללת יון-ליתיום (עם הזנה מכל יציאה של 230V).

 



 

וגם קראון בין הפיינליסטים


קראון WAV 60 גם היא בגמר. זהו דגם מתקדם של החברה המשמש כ'סולם נייד' ואלטרנטיבה מוצלחת לסולמות השונים במרלו"גים, שגורמים להרבה תאונות. למשקלים עד 90 ק"ג ואף יותר, 5 מטר גובה מדף, עם מנוע זרם ישר, סוללות ללא טיפול ושורת שיפורים מדגמים קודמים.


 

המלגזן

תשכ"ח -​ לשנה טובה


 

NKidma170 180

שליטה ובקרה ברשת

ספקית המשקאות הבריטית שיפרה את ביצועי הליקוט וניהול המלאי עם מערכת של Zetes

כיצרנית הבריטית המובילה של משקאות עילית בחביות ובבקבוקים, Marston’s מפעילה 5 מבשלות, הפזורות באתרים

עומס-יתר של מידע

חברות המשלבות כמה יזמות שיפור במקביל עלולות לגרום לעומס-יתר של מידע על עובדיהן. במקרים לא מועטים, ה

תקציבי מערכות מידע הם תעלומה עבור מנהלי הארגון

     אריה עמית, יועץ אסטרטגי בכיר ל-IT ואמיר פייגנבוים מנמ"ר מכללה אקדמית תל אביב    מת

מלגזות

יצרני המלגזות המובילים 2016-7

  1.      טויוטה  2.      KION 3.      מיצובישי-ניצ'יו 4.&

מצבר בטכנולוגיה מתקדמת

מפעלי דיימלר-בנץ בברמן, גרמניה, מהגדולים באירופה, בחרו בטכנולוגיית מצברים לכלי רכב ושינוע חדשה מ

בשרשרת האספקה

הטכנולוגיות שיעצבו את עתיד ניהול שרשרת האספקה

ביג דאטה ואנליטקס: כוללות את המאמצים לאתר נתונים שאינם זמינים בדרך כלל, למזג אותם עם נתוניםקיימים,

מוצרים מתכלים – לדחוף או למשוך

 חוקר צרפתי, טום מק'נמארה, מנסה לבחון איזו שיטה בתחום של מוצרים מתכלים יעילה יותר – דחיפה או מש

רשימת התירוצים

יום עיון שנערך בכפר המכביה ע"י ארגון ERP ישראל בהובלת היו"ר שמואל מרדלר וחברת Sales and Delivery הציג ר

מרכזים לוגיסטיים

מתי הגיע הזמן להחליף מערכת ERP?

 מאת: שמעון כהן      מתוך גיליון "סטטוס" מאי, 2015     מומחים טוענים כי הזמן הטוב ביותר

"זנב השור" בשרשרת האספקה, מה אפשר לעשות?

"מלאי זמין לשירות" היא סיסמת הפלא העדכנית   יורם בוטניק ידועה לכול התופעה של פריטים

מסימני הזמן:

 חברת צ'יטה משלוחים פועלת בתחום השילוח  לבתים פרטים ולעסקים מציעה שירות שליחויות לקבלת חבילו

מלאי ורכש

אתגרי ניהול המלאי

כלים וטכנולוגיה לתמיכה בקבלת החלטותתוכנות CPFR לתכנון משותף נמצאות עמנו כבר כעשרים שנה ובדרך כלל פו

החלטות אסטרטגיות בתפעול ולוגיסטיקה

במדור 'מלאי ורכש' באתר זה תוכלו למצוא את סקירתו של יעקב גולדמן משנת 2011 על מהפך הרכש והישגיו בתעשיה ה

אל תסמוך על האינטואיציה

יורם בוטניקתכופות אני מוצא שנושא רמות המלאי מתסכל את העוסקים בו, כותב מומחה ידוע בתחום, רבים מהם  

סיפורי פרוייקטים

טסלה מוטורס בחרה בנבאדה

    טסלה תקים במדינת נבאדהשבארה"ב את מפעל המצברים הגדול בעולם (Gigafactory) להנעת רכביה החשמליים. ה

מערכות מידע ותפעול במרלו"ג טמפו

 נפלאות התוכנות לניהול שרשרת האספקה של ענק התוכנות SAP הוצגו בפני קהל של קרוב למאה משתתפים, רבים מ

המימן מגיע למשאיות הענק

חברת "ניקולה" Nicola Motor Company)) מנסה לעשות למשאיות ענק מה ש"טסלה" עושה למכונית הפרטית מדובר